طرح مربیگری نخبگان فوتبال انگلستان | درفک البرز

(ECP (Elite Coaching Plan که در سال 2020 راه اندازی شد با هدف ایجاد یک سیستم توسعه مربیگری پیشرو در جهان در بازی حرفه ای انگلیسی است.

طرح بازیکن حرفه ای به مربی حرفه ای شدن:

لیگ برتر فوتبال انگلیس برنامه مربیگری نخبگان (ECP) خود را در سال 2020 با هدف بهبود مسیرها برای مربیان و ایجاد یک سیستم توسعه مربیگری پیشرو در جهان در آکادمی ها و در سطح تیم اول در سراسر بازی حرفه ای انگلیسی راه اندازی کرد.

ECP از طرح عملکرد بازیکنان نخبه لیگ برتر (EPPP) پشتیبانی می کند، که هدف آن تولید بازیکنان داخلی بیشتر و بهتر با توسعه بیشتر مربیگری آکادمی، و همچنین تولید مربیگری با بالاترین کیفیت در تمام سطوح مسیر یک بازیکن، از جمله تیم اول

EPPP همچنین قصد دارد مربیان داخلی را به طور منظم برای بازی های حرفه ای و تیم ملی انگلیس تولید کند.

چشم انداز لیگ از یک سیستم توسعه مربیگری پیشرو در جهان با ارتقاء کیفیت مربیگری در سراسر سیستم انگلیسی محقق خواهد شد. این منجر به تغییر مثبت در درک جهانی از مربیگری ما در آکادمی و در سطح تیم اول خواهد شد.

برای دستیابی به این اهداف ECP Elite Coaching Plan هفت حوزه اصلی تمرکز را مشخص می کند. این خواهد شد:

شناسایی، هدف قرار دادن، جذب افراد با پتانسیل بالا
ارائه بهترین برنامه های توسعه ممکن برای تحقق بخشیدن به پتانسیل آن افراد
فرصت های بهتری را در سیستم مربی ایجاد کنید
توسعه و تقویت سرمایه گذاری و مشارکت استراتژیک
ایجاد و عادی سازی نیروی کار فراگیر و متنوع در سراسر بازی حرفه ای
گسترش تضمین کیفیت برای توسعه مربی
ترویج فرهنگ بینش، تحقیق و نوآوری پیشرو در جهان

از زمان راه اندازی EPPP در سال 2012، تعداد نیروی کار مربیان آکادمی بیش از سه برابر شده است و از 250 مربی تمام وقت به بیش از 800 نفر رسیده است. در این مدت، هر باشگاه همچنین یک سرپرست تمام وقت مربیگری را منصوب کرده است.

در مجموع، تعداد مربیان در نیروی کار مربیان حرفه ای به حدود 2500 نفر افزایش یافته است.

برابری، تنوع:

تمرکز مهم لیگ برتر افزایش تنوع این نیروی کار مربی است. ما متعهد به رسیدگی به کمبود مربیان سیاه‌پوست، آسیایی و مختلط از همه پیشینه‌ها، از جمله حضور کم سابقه سیاه‌پوستان سابق در مربیگری و سایر نقش‌های فنی هستیم.

لیگ برتر با EFL PFA و LMA در طرح‌های مختلف اقدام مثبت و برنامه‌های توسعه همکاری کرده است تا فرصت‌های بهتری را برای مربیان گروه‌های حاضر در لیگ برتر و باشگاه‌های EFL ایجاد کند. یکی از نمونه‌های آن، طرح تبدیل بازیکن حرفه‌ای به مربی است.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید