توسعه بازیکنان فوتبال پایه در سیستم لیگ برتر انگلستان | درفک البرز

استراتژی بلند مدتی برای پیشبرد توسعه جوانان لیگ برتر طراحی شده است

طرح عملکرد بازیکنان نخبه (EPPP)  Elite Player Performance Plan یک استراتژی بلند مدت با هدف توسعه بازیکنان داخلی بیشتر و بهتر است.

EPPP یا Elite Player Performance Plan نتیجه رایزنی بین لیگ برتر و باشگاه های آن، نمایندگان لیگ فوتبال، اتحادیه فوتبال و سایر ذینفعان کلیدی فوتبال است.

این طرح که در سال 2012 با ماموریت تولید بازیکنان داخلی بیشتر و بهتر معرفی شد، توانمندسازی هر بازیکن را از طریق رویکرد بازیکن محور ارتقا می دهد.

EPPP  Elite Player Performance Plan در سه مرحله کار می کند: بنیاد (زیر 9 تا زیر 11 سال)، توسعه جوانان (U12 تا U16) و توسعه حرفه ای (U17 تا U23).

دپارتمان توسعه فوتبال لیگ برتر با و از طرف باشگاه های ما برای ارائه یک سیستم توسعه جوانان در کلاس جهانی از طریق ارائه چهار عملکرد کلیدی کار می کند:

برنامه بازی
لیگ برتر تا 10000 مسابقه و همچنین 212 جشنواره و تورنمنت را برای باشگاه ها در تمام گروه های سنی ارائه کرد.

لیگ برتر 2، لیگ 2 توسعه حرفه ای، جام لیگ برتر و جام بین المللی لیگ برتر، و لیگ برتر زیر 18 سال و لیگ توسعه حرفه ای زیر 18 سال 2 به پر کردن شکاف از فوتبال جوانان به سختی رقابت های بزرگسالان در سطح بین المللی کمک می کند. و صحنه داخلی مجموعه ای از جشنواره ها و مسابقات دیگر از زیر 9 سال و بالاتر نیز توسط لیگ اداره می شود.

تحصیلات بازیکنان فوتبال پایه:

هدف لیگ برتر ارائه آموزش در سطح جهانی از طریق آموزش های الهام بخش و نوآورانه است که از طریق ارائه رویکردی جامع، افراد دارای مهارت آموزشی را توسعه می دهد.

لیگ دارای دپارتمان آموزشی خود است که برنامه ای برای حمایت از پیشرفت فنی، تاکتیکی، فیزیکی، ذهنی، سبک زندگی و رفاه همه بازیکنان آکادمی ارائه می دهد.

لیگ برتر همچنین مسئول برنامه های آموزشی رسمی برای همه کارآموزان 16 تا 19 ساله است که قرارداد بورسیه تمام وقت در یک باشگاه PL امضا کرده اند.

مربیگری و پیشرفت مربیان فوتبال پایه:

لیگ برتر برنامه مربیگری نخبگان Elite Coaching Plan (ECP) خود را در سال 2020 با هدف بهبود مسیرها برای مربیان و ایجاد یک سیستم توسعه مربیگری پیشرو در جهان در آکادمی ها و در سطح تیم اول در سراسر بازی حرفه ای انگلیسی راه اندازی کرد.

ECP Elite Coaching Plan (ECP) از طرح عملکرد بازیکنان نخبه لیگ برتر (EPPP) پشتیبانی می کند، که هدف آن تولید بازیکنان داخلی بیشتر و بهتر با توسعه بیشتر مربیگری آکادمی، و همچنین تولید مربیگری با بالاترین کیفیت در تمام سطوح مسیر یک بازیکن، از جمله تیم اول همچنین هدف EPPP تولید مربیان داخلی به صورت منظم برای بازی های حرفه ای و تیم ملی انگلیس است.

چشم انداز لیگ از یک سیستم توسعه مربیگری پیشرو در جهان با ارتقای کیفیت مربیگری در سراسر سیستم انگلیسی محقق خواهد شد. این منجر به تغییر مثبت در درک جهانی از مربیگری ما در آکادمی و در سطح تیم اول خواهد شد.

عملکرد نخبگان فوتبال:

لیگ برتر همواره در تلاش برای یافتن راه‌های نوآورانه و مؤثر برای ارتقای تولید یا تعداد بیشتر و بهتر بازیکنان داخلی، مجموعه‌ای از برنامه‌ها را برای کمک و اطلاع‌رسانی به جذب، توسعه و انتقال بازیکنان از طریق مراحل بنیاد، توسعه جوانان و توسعه حرفه‌ای اجرا کرده است.

باشگاه‌ها نه تنها می‌توانند تمام اطلاعات مربوط به آکادمی را از طریق برنامه مدیریت عملکرد لیگ (PMA) Performance Management Application  و نظارت بر آسیب‌دیدگی ردیابی کنند، بلکه از کمک مدیران پشتیبانی باشگاه (CSMs) Club Support Managers نیز بهره می‌برند، که هر کدام اولین نقطه تماس و پشتیبانی از آکادمی باشگاه که به آنها اختصاص داده شده است.

لیگ همچنین برنامه Bio-Banding را با مجموعه‌ای از تورنمنت‌هایی که هر فصل با هدف تطبیق بازیکنان بر اساس سن بیولوژیکی آنها به جای گروه‌های سنی معمول زمانی برگزار می‌شود، راه‌اندازی کرده است، که از نظر تاریخی شرایط را برای بازیکنان متولد شده در مراحل آخر سخت‌تر می‌کند. از سال تحصیلی بریتانیا (سپتامبر تا آگوست) به نمره. غربالگری رشد و بلوغ نیز برای ارزیابی رشد بیولوژیکی همه بازیکنان آکادمی استفاده می شود.

دسته بندی
آکادمی ها به طور مستقل ممیزی می شوند و وضعیت رده های 1 تا 4 به آنها داده می شود که 1 نخبه ترین است. حداکثر 10 عامل مختلف در درجه بندی در نظر گرفته می شود، از جمله نرخ بهره وری. امکانات آموزشی؛ و مقررات مربیگری، آموزشی و رفاهی.

هر چه رده یک باشگاه بالاتر باشد، بودجه بیشتری برای آن در دسترس خواهد بود و EPPP شاهد سرمایه گذاری لیگ برتر و اتحادیه فوتبال در برنامه های توسعه جوانان در سراسر کشور خواهد بود.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید