طرح اعتبار بخشی مربیان نخبه در فوتبال انگلستان | درفک البرز

درباره برنامه توسعه دو ساله مربیان در لیگ برتر و آکادمی های رده یک بیشتر بدانید

طرح اعتباربخشی مربیان نخبگان (ECAS) Elite Coach Accreditation Scheme یک فرصت توسعه در سطح جهانی برای مربیان با پتانسیل بالا در لیگ برتر و آکادمی های رده یک است.

به نظر می رسد این طرح از هدف طرح مربیگری نخبگان لیگ برتر (ECP) برای ارتقای کیفیت مربیان در سراسر بازی انگلیسی و تغییر درک جهانی از مربیگری ما حمایت کند.

در طرح برابری، تنوع در هر مرحله از شناسایی مربیان تا توسعه آنها تضمین می شود.

مربیان در ECAS در یک برنامه توسعه دو ساله، برنامه موسسه توسعه مربیان لیگ برتر (CDIP)  Coach Development Institute Programme شرکت می کنند.

CDIP برای هر مربی فردی است و کارگاه‌ها و بازدیدهای مطالعاتی را هم در فوتبال و هم در سایر ورزش‌ها و صنایع، و همچنین راهنمایی‌های همتایان ارشد و فرصت‌های شبکه‌سازی با مربیان دیگر را در سراسر بازی ترکیب می‌کند. به حوزه های توسعه زیر تقسیم می شود:

تحلیل نیازها و خواسته ها
این فرآیند از ابتدای برنامه شروع می‌شود و در طول مدت مربی در ECAS و فراتر از آن، تکامل می‌یابد تا اطمینان حاصل شود که از تجربه و فرصت‌های توسعه خود بیشترین بهره را می‌برند.

کارگاه های آموزشی
در طول دو سال، 12 کارگاه به صورت مجازی یا حضوری ارائه خواهد شد.

آنها توسط طیف گسترده ای از سخنرانان از داخل فوتبال و سایر ورزش ها، اما همچنین خارج از ورزش، از جمله تجربه ارائه شده توسط متخصصان نظامی، ارائه می شوند.

محتوای کارگاه که بر اساس نیازها و خواسته های شناسایی شده مربیان جمعی تهیه می شود، معمولاً بر چهار حوزه تمرکز دارد:
– رهبری و مدیریت خود
– رهبری و همکاری با دیگران
– تئوری کسب مهارت و یادگیری
– استعدادیابی و سنجش

مجموعه های یادگیری عمل
گروه ECAS در 12 مجموعه یادگیری اقدام مجازی شرکت خواهد کرد.

اینها فرصت‌های یادگیری همتا هستند، جایی که مربیان می‌توانند از یکدیگر در مسائل مربیگری در دنیای واقعی حمایت کرده و به چالش بکشند.

سلول های مربی
جلسات سلول مربی شامل مربی، سرپرست باشگاه یا مربی باشگاه، مدیر طرح یا مربی اصلی و سایر افرادی است که از مربی حمایت می کنند.

جلسات به آنها اجازه می دهد تا در یادگیری و توسعه مربی با یکدیگر همکاری کنند، از آنها حمایت کنند و به چالش بکشند.

منتورینگ
مربیان در ECAS تشویق می شوند تا با طیف وسیعی از فرصت های مربیگری درگیر شوند.

یک مربی اصلی برای حمایت از آنها در طول برنامه و همچنین دسترسی به مربیان پروژه و کارشناسان موضوعی برای حمایت از نیازها و خواسته های خاص مربی وجود خواهد داشت.

قرارگیری ها
همچنین از هر مربی برای حضور در مکان‌ها یا بازدیدهای مطالعاتی که با پیشرفت آن‌ها مطابقت دارد، حمایت می‌شود.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید