آکادمی فوتبال در کرج (آکادمی فوتبال کرج)

آکادمی فوتبال درفک البرز به عنوان یکی از بهترین مدارس و آکادمی های آموزش فوتبال در استان البرز، با شیوه های نوین آموزشی، امکانات تمرینی مناسب و مربیان تحصیلکرده و دارای مدارک مربیگری A و B آسیا، هر سال تعداد زیادی از بازیکنان فوتبال در استان البرز و شهر کرج را جذب کرده و در یک محیط امن، یادگیرنده آموزش میدهد.

آکادمی فوتبال در کرج:

آکادمی فوتبال درفک البرز FCDORFAK زیر نظر سعید رنجبر بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان و باشگاه های پیکان و نفت تهران و با همکاری مربیان برتر استان البرز فعالیت می کند.

شعبه های تمرینی آکادمی فوتبال درفک البرز:

آکادمی فوتبال کرج

شعبه رجایی شهر آکادمی فوتبال درفک البرز: زمین کوثر (بلوار موذن، مابین خیابان پیروزی و انقلاب)

شعبه جهانشهر آکادمی فوتبال درفک البرز: زمین خانه خورشید( پارک خانواده، جنب چشم پزشکی نوردیدگان)

شعبه بلوار سرداران آکادمی فوتبال درفک البرز: زمین باغچه بان (بین میدان والفجر و بلوار سرداران و پشت زمین های خانم انصاری)

مدرسه فوتبال درفک البرز

آکادمی فوتبال در البرز:

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز با داشتن امکانات تمرینی مناسب می تواند محل مناسبی برای آموزش بازیکنان فوتبال در سطح استان البرز باشد

امتیازهای باشگاهی آکادمی درفک البرز:

آکادمی فوتبال درفک البرز در تمامی فستیوال های استان البرز که زیر نظر هیات فوتبال برگزار می گردد شرکت می کند. باشگاه درفک البرز دارای امتیازهای باشگاهی زیر می باشد:

  • امتیاز لیگ برتر 13 سال استان البرز
  • امتیاز لیگ برتر 14 سال استان البرز
  • امتیاز لیگ برتر حوزه نوجوانان تهران

چگونه عضو آکادمی فوتبال در کرج شویم:

برای عضویت در آکادمی فوتبال درفک البرز کافیست با شماره 09193631098 تماس بگیرید. همچنین می توانید جهت دنبال کردن ما و آشنایی بیشتر با مدل ذهنی باشگاه فوتبال درفک البرز صفحه اینستاگرام FCDORFAK  را دنبال نمایید.

ما اعتقاد داریم که در آینده فوتبال ایران تاثیرگذار خواهیم بود و بازیکنان ملی و باشگاهی با کیفیتی را تحویل جامعه فوتبال خواهیم داد. شعار فراتر از یک باشگاه را داریم چون تلاش میکنیم تاثیرات اجتماعی بیشتری جدای از زمین فوتبال داشته باشیم و اخلاق، تحصیل و ورزش در کنار هم برای ما ارزشمند است.

پاسخ دهید