چگونه جلسات فوتبال را برای کودکان برنامه ریزی کنیم؟

چگونه جلسات فوتبال را برای کودکان برنامه ریزی کنیم؟

برنامه ریزی یک جلسه فوتبال برای بچه ها می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما لزومی ندارد. مقاله زیر یک چارچوب ساده برای برنامه ریزی یک جلسه فوتبال سرگرم کننده و جذاب در کمترین زمان ارائه می دهد.

گرم کردن در فوتبال:

هر جلسه فوتبال خوب با یک گرم کردن کامل شروع می شود. این بخش مورد علاقه هیچ‌کس در تمرین فوتبال نیست، اما اجتناب از آسیب‌های غیرضروری است.

مقداری کشش نقطه شروع خوبی است تا مطمئن شوید که عضلات قبل از هر تمرین شدیدتری آماده هستند. در کنار این، دویدن سبک ایده خوبی برای شل شدن است.

اگرچه این نباید آنقدر که به نظر می رسد خسته کننده باشد. این را می توان در بازی ها گنجاند تا بچه ها را درگیر کاری که انجام می دهند نگه داشت. همچنین می توان یک توپ را در تمریناتی مانند روندو گنجاند تا گرم کردن بدن را کمی جالب تر کند.

لینک مرتبط: بهترین مدرسه فوتبال کرج (بهترین آکادمی فوتبال در کرج)

بخش اصلی یک جلسه فوتبال از تمرینات مختلف تشکیل خواهد شد. شما به تمرین‌های متنوعی نیاز دارید که بر جنبه‌های مختلف بازی تمرکز دارند تا کودکان را متمرکز و علاقه مند نگه دارید.

سعی کنید ترکیبی از پاس دادن، دریبل زدن، موقعیت یابی، شوت زدن، تکل زدن و استقامت را تا جایی که ممکن است ترکیب کنید.

مانند گرم کردن، تمرین‌ها نباید خسته‌کننده باشند و می‌توانند بر اساس بازی‌های مورد علاقه بچه‌ها باشند. اگر جلسات منظم فوتبال را اجرا می‌کنید، مطمئن شوید که تمرین‌هایی را که هر هفته انجام می‌دهید تغییر دهید تا همه چیز را تازه نگه دارید.

وضعیت مسابقه به تمرینات فوتبال کودکان دهید:

این ایده خوبی است که بیشتر جلسات را با نوعی شرایط مسابقه به پایان برسانید. بچه ها عاشق انجام مسابقات رقابتی هستند و این به آنها چیزی می دهد که هر بار منتظر آن باشند.

این می تواند هر چیزی از 3v3 تا 7v7، حمله در مقابل دفاع یا حتی یک تورنمنت mini 1v1 باشد. باز هم، ارزش این را دارد که هر هفته این موضوع را با هم مخلوط کنید، اما نیازی به افراط نیست. اطمینان از متفاوت بودن تیم ها یا اعطای امتیاز اضافی برای اهداف تیم برای جدید و سرگرم کننده بودن چیزها کافی است.

جوایز
جوایز مرد مسابقه راهی عالی برای تشویق بچه‌ها هستند، اما لازم نیست منحصراً برای روزهای مسابقه رزرو شوند. اگر گروهی از بچه‌ها دارید، جوایز منظمی را برای تلاش و تعهد در نظر بگیرید.

این جوایز لزوماً نباید به بهترین بازیکن تعلق گیرد، در عوض به کسانی که بیشترین تلاش را می کنند پاداش می دهند. این کودکان را تشویق می‌کند تا حد ممکن تلاش کنند و به شما کمک می‌کند از جلسات فوتبال خود بیشترین بهره را ببرید.

اگر همه اینها کار زیاد به نظر می رسد، چرا آن را به ما نمی سپارید؟ ما در مدارس فوتبال درفک البرز در آموزش فوتبال به روش هلندی تخصص داریم! برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید