یک برنامه وفاداری در تیم های فوتبال

یک برنامه وفاداری در فوتبال پایه

وقتی نوبت به تست های تیمی می رسد، به بازیکنان بازگشته پایبند باشید

 

مزیت معقول شرکت در ورزش جوانان و فوتبال پایه باید یادگیری در مورد کار گروهی، ایثار و وفاداری باشد.

این ویژگی های عالی که در ورزش به نمایش گذاشته می شود می تواند به روابط مثبت با خانواده، دوستان، در مدرسه و محل کار تبدیل شود.

با این حال، چالش عملی در مورد دروسی که ورزش جوانان می تواند به ورزشکاران و بزرگسالان به طور یکسان بیاموزد، اغلب در زمان امتحانات/زمان تشکیل تیم به خطر می افتد.

پیمایش فصل تست گیری فوتبال می تواند برای بازیکن و والدین استرس زا باشد. همچنین می تواند برای باشگاه ضروری و در عین حال استرس زا باشد.

“در تمام سنین، هدف مطلوب باید تمرکز بر لذت، زمان بازی و توسعه بازیکنان باشد. در عین حال باشگاه باید پیشرفت کند و نوآوری کند.”

 

خارج از تفریحی ترین سطح رقابتی، تازه کردن فهرست ها و ارزیابی و قرار دادن استعدادها بخشی طبیعی از همه فوتبال است، از جمله در سطح پایه.

این است که ما چگونه این واقعیت را به عنوان یک جامعه فوتبال مدیریت می کنیم که فکر و نیت بیشتری دارد.

وقتی تیم ها یک فصل را تمام می کنند و برای فصل بعد آماده می شوند، وفاداری چه نقشی دارد؟ از همه قسمت های تشکیل دهنده بپرسید – باشگاه ها، مربیان، بازیکنان و والدین ممکن است به یک اندازه متهم به بی وفایی شوند.

هدف از تست گیری ها/تشکیل تیم است؟ آیا این برای جمع آوری بهترین استعدادها و بردن بازی ها است؟ یا می‌توان آن را در یک بررسی بسیار گسترده‌تر از توسعه و هویت قرار داد؟

در حالی که باشگاه ها و تیم ها الزاماً موظف نیستند سال به سال به یک بازیکن در یک تیم خاص پیشنهاد دهند، والدین نیز موظف نیستند فرزند خود را در همان باشگاه و تیم نگه دارند.

اغلب اوقات پایان فصل زمان فتنه، شنیده ها، تئوری توطئه و استرس بزرگ است. همه می دانند که زمان فرا رسیده است و با این حال تعداد کمی از باشگاه ها، تیم ها، مربیان، بازیکنان و والدین برای آن آماده هستند.

“پیامی که شما ارسال می کنید پیامی است که بازیکنان را قبل از دستیابی به برد در اولویت قرار می دهد…”

ارتباطات قوی، پیام رسانی قوی و تعهد متقابل کلیدهای انجام بهتر در این فضا هستند.

برای باشگاه و مربی، بازیکنی که در فصل قبل به طور کامل تعهد داشته است، ارزش بالقوه ی بیشتر از آن چیزی است که ممکن است در یک تست ساده نشان داده شود.

بازیکن بازگشته نیز با برنامه داخل و خارج از زمین و رویکرد کلی باشگاه آشنایی دارد. چنین بازیکنی به دنبال موقعیت بهتری برای خود نبوده و برای کادر فنی شناخته شده است.

در حالی که تلاش برای ارتقای استعدادها و مشارکت در اقدام  جذب بازیکنان پایه فوتبال، نقش طبیعی مربی به نظر می رسد، تعهد به رشد تیمی و فردی ممکن است قدرتمندتر باشد.

همین احساس در مورد بازیکنان و والدین نیز صدق می کند. در حالی که یک خانواده ممکن است احساس کند فرزندش از یک باشگاه یا تیم بزرگتر شده است، یک کودک لزوماً از حضور در تیمی که بازی های بیشتری را در سطح بالاتر می برد، به عنوان یک بازیکن فوتبال به طور مثبت رشد نمی کند.

تبدیل شدن به یک رهبر، لذت بردن از زمان بازی کافی، حفظ دوستی ها و کنار آمدن با ناملایمات، همه از مزایای مهم فوتبال جوانان، خارج از برد است.

به‌جای تست گیری ها، در نظر بگیرید که به همه بازیکنانی که در سال جدید برمی گردند، جایی در تیم سال آینده بدهید. در مورد اینکه آیا بهتر است بازیکن به نفع خود در جای دیگری قرار گیرد، صحبت کنید، اما آن فضا را برای او نگه دارید.
به عنوان یک باشگاه و مربی، پیامی که می‌فرستید پیامی است که بازیکنان را قبل از دستیابی به برد در اولویت قرار می‌دهد.

این نشان می دهد وفاداری به گونه ای که ورزش جوانان می تواند جشن بگیرد. این نشان دهنده تعهد قدرتمند به توسعه همه جانبه است.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

مدرسه فوتبال در کرج

بهترین مدرسه فوتبال در گوهردشت کرج

بهترین مدرسه فوتبال در عظیمیه کرج

بهترین مدرسه فوتبال در باغستان کرج

پاسخ دهید