تکنیک های مختلف پاس در فوتبال | درفک البرز

FCDORFAK

تکنیک های مختلف پاس در فوتبال

از بالا بردن توپ گرفته تا چرخاندن آن، ما تکنیک‌هایی را بررسی می‌کنیم که بازیکنان شما می‌توانند هنگام پاس دادن از آن استفاده کنند.

 

داخل پا
درون پا به طور سنتی تکنیکی است که بازیکنان ابتدا در آن مهارت دارند. این روش ساده پای کناری راهی عالی برای پاس دادن دقیق توپ است.

معمولاً مشاهده می‌شود که بازیکنان از این تکنیک در هنگام بازیافت توپ در خط عقب استفاده می‌کنند. اما همینطور، هنگام عبور سریع در یک سوم پایانی.

خارج از پا
این یک تکنیک پیشرفته تر برای استفاده است. این سریعتر و فریبنده تر از استفاده از قسمت داخلی پا است، زیرا بازیکنان مجبور نیستند بدن خود را برای پخش پاس باز کنند. هرچند برای درست شدن نیاز به تمرین زیادی دارد. بنابراین صبور باشید و به بازیکنان فرصت های زیادی برای امتحان کردن آن بدهید.

بهترین مدرسه فوتبال کرج

زیر توپ زدن برای ارتفاع مناسب:

این همه در مورد گرفتن ارتفاع برای عبور از حریف است. برای انجام این کار، بازیکنان باید با پا به زیر توپ ضربه بزنند.

اگر حریف با خط بالا بازی کند این یک تکنیک مفید است. زمان درست است و توپ می تواند از بالای دفاع عبور کند و به فضا بپیوندد تا یکی از هم تیمی ها در پشت حریف قرار بگیرد.

پاس دایره ای حلقه
اگر می خواهید توپ را به دور حریف خم کنید، این یک تکنیک خوب برای استفاده است.

برای اجرای این پاس، بازیکنان باید:

در یک زاویه حاد نسبت به توپ باشد
پای بدون لگد خود را در کنار توپ قرار دهید و در عین حال مطمئن شوید که به سمت جلوی توپ زاویه دارد.
پاس انگلیسی:

به دنبال پاس دادن با سرعت و هدف هستید؟ این تکنیک برای رساندن توپ از A به B با حالت ایده آل است. اغلب برای عبور دادن توپ از شکاف های کوچک در فواصل طولانی تر استفاده می شود، این برای انتخاب سریع هم تیمی در فضا مفید است.

برای انجام این پاس قدرتمند، بازیکنان باید با بند کفش و به وسط توپ ضربه بزنند.

 

خلاصه
درک انواع مختلف تکنیک های پاس می تواند به شما در حمایت از توسعه تیم خود کمک کند. و در حالی که این مقاله موارد زیادی را پوشش می دهد، هنوز تکنیک های زیادی برای بررسی وجود دارد.

به عنوان یک نکته مهم، هر زمان که تیم شما پاس دادن را تمرین می کند، سعی کنید رعایت کنید:

چگونه به توپ نزدیک می شوند
وضعیت بدن آنها چگونه است
نحوه تماس آنها با توپ
اگر آنها تمام موارد فوق را برای هر تکنیک به درستی دریافت کنند، به زودی بر هنر پاس دادن مسلط خواهند شد.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید