چگونه یک تجربه عالی در روز مسابقه فوتبال ایجاد کنیم

چگونه یک تجربه عالی در روز مسابقه فوتبال ایجاد کنیم

 

قبل از مسابقه
اول از همه: با تیم خود صحبت کنید. درباره هفته آنها بپرسید، احساس آنها را بیابید و به مسائلی که مطرح می کنند رسیدگی کنید.

هنگامی که همه درگیر شدند، تمرکز خود را به کار در دست انجام دهید. با بازیکنان خود در مورد نحوه واکنش آنها با بازی چت کنید. سپس، مسئولیتی را تعیین کنید. به عنوان مثال، می توانید از افراد بخواهید که گرم کردن را سازماندهی کنند یا صحبت گروهی را رهبری کنند. اگر با بازیکنان بسیار جوان کار می کنید، از آنها کمک بگیرید تا مخروط ها یا وسایل را منظم کنند.

بعد، وقت آن است که روز مسابقه خود را به تمرین مرتبط کنید.

سعی کنید یک روال روز مسابقه ایجاد کنید تا به بازیکنان خود اطمینان دهید که تجربه ای ثابت دارند. مثلا:

اگر هر هفته همان ساعت بازی رسمی دارید، زمان ورود بازیکنان را یکسان کنید
از فعالیت های گرم کردن آشنا استفاده کنید
اهداف کلیدی خود را قبل از بازی مشخص کنید
چالش های تیمی و فردی را تنظیم کنید که به آموزش متصل می شود.
و فراموش نکنید که دیگران را در برنامه های خود بگنجانید. یک روز مسابقه موفق به روابط عالی متکی است، بنابراین همیشه از بازیکنان، والدین، مسئولان و رقیبان استقبال کنید. هر اطلاعاتی را که نیاز دارند ارائه دهید و از مشارکت آنها تشکر کنید.

بهترین مدرسه فوتبال کرج

در طول مسابقه فوتبال:

همانطور که بازی انجام می شود، عقب بایستید و مشاهده کنید. ستایش مختصر یا بازخورد حمایتی ارائه دهید، اما همیشه با دستورالعمل ها قطع نکنید. اجازه دهید تیم شما بازی کند.

در نیمه، بازیکنان خود را در بحث در مورد اهداف و چالش هایی که تعیین کرده اید مشارکت دهید. به عنوان مثال، آنها چه احساسی دارند؟ چه چیزی خوب پیش می رود و چه چیزی را می توانند تغییر دهند؟

با پیشرفت بازی، سعی کنید به همه فرصت بازی بدهید و همیشه جایگزین های خود را درگیر کنید. به عنوان مثال، از آنها بخواهید که هم تیمی های خود را تشویق کنند.

و به یاد داشته باشید، حتی اگر تنش ها بالا باشد، برای مقامات و رقیبان محترم باقی بمانید.

بعد از مسابقه فوتبال:

بازی تمام شده است، پس گام بعدی چیست؟

وقتی از همه تشکر کردید، وقت آن است که از دستاوردهای تیم خود قدردانی کنید – به صورت گروهی و فردی. اما زیاد روی نتیجه تمرکز نکنید.

پس از صحبت کردن، از بازیکنان خود بخواهید که وسایل و تجهیزات را جمع آوری کنند و سرد کنند. و فراموش نکنید که با یک پیام مثبت پایان دهید. هدف این است که تیم خود را در انتظار تجربه عالی فوتبال بعدی خود بگذارید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید