عبور با سرعت بالا در تمرینات فوتبال

عبور با سرعت
تمرین و بازی فوتبال
توسط سایت آموزشی مربیان فوتبال فوراستادی
یک تمرین ساده برای تشویق بازیکنان جوان به کار بر روی مالکیت خود تا بتوانند بازی را با سرعت دیکته کنند.

چرا از این تمرین فوتبال استفاده کنیم:

به بازیکنان کمک می کند تا با سرعت توپ را پاس دهند و مهارت های بازیکنان جوان را در یکی از حیاتی ترین زمینه های بازی یعنی مالکیت، بهبود می بخشد. همچنین به تشویق دویدن های حمایتی در خارج از توپ کمک می کند.

برپایی این تمرین فوتبال:

مساحتی به ابعاد 15×10 یارد ایجاد کنید. در این جلسه از 10 بازیکن استفاده می کنیم. شما به توپ و مخروط نیاز دارید.

چگونگی اجرای تمرین:

دنباله پاس در تصویر را دنبال کنید، مطمئن شوید که بازیکنان از ارتباط استفاده می کنند تا به بازیکنان دیگر اطلاع دهند که چه زمانی پاس بدهند. به دنبال دقت و وزن پاس باشید. بازیکنان B و C باید چرخانده شوند، زیرا آنها سرور هستند.

نکات مربیگری:


این یک جلسه بدون مخالف است تا بازیکنان به بالا نگاه کنند و درخواست پاس کنند. بسیار مهم است که بازیکنان به بالا نگاه کنند تا با دقت پاس بدهند.
این توالی پاس ساده به شما کمک می کند تا به تدریج به اولین لمس، کنترل و پاس بازیکنان خود سرعت دهید تا آن ها این کار را با سرعت در مسابقات انجام دهند و بدانند که چگونه در زمانی که مالکیت توپ را در اختیار دارند، استفاده کنند.

A به B پاس می دهد و پشت سر B یک حرکت حمایتی انجام می دهد. B به C پاس می دهد که برای اولین بار به بازیکن حمایت کننده A می دهد.
A به D منتقل می شود، که دوباره با ارسال به B و اجرا برای پشتیبانی، فرآیند را آغاز می کند. A و D پشت خطوط مقابل جایی که از آنجا شروع شده اند به هم می پیوندند
جلسه را با دادن حق انتخاب از دست دادن پاس به C و پاس دادن مستقیم به بازیکن همپوشانی به B بدهید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های فوتبال و کسب بینش از مربیان در بالاترین سطح، سایت های فوراستادی 4STUDY.IR و وبلاگ باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز را  مطالعه کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید