زِیتونِت آغاز به کار کرد

از مهر ماه امسال (95) بود که ایده ی زِیتونِت در من شکل گرفت. اوایل دوری مسیر و رها کردن محل زندگی و کار و آمدن به رودبار بعنوان زادگاه پدری بسیار سخت می نمود.

رودبار خاطرات سال ها سفر و گردش و برنج چینی است. خاطرات شیرین کودکی و نوجوانی در خانه ای که همیشه پرمحبت بوده و همچنان نیز با ساکنان عزیزش، پدر و مادر بزرگ، عزیز است و حال آدم را خوب می کند.

شاید اگر این عزیزان نبودند، نمیشد ترک کردن محل زندگی را تحمل کرد.

zeytoonet
پلتفورم محصولات کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان

البته رویای زِیتونِت باعث شده تا من هر روز که سر از بالین بلند می کنم، انرژی و توان بیشتری را برای موفقیت آن بگذارم.

هر چیزی در این دنیا سختی خاص خودش را دارد. کمی از لحاظ قوانین و بوروکراسی اینجا اذیت می شوم، اما نامید نه.

از رانندگی، راننده های اینجا اذیت می شوم، اما اجازه نمیدهم تا این ناراحتی، انگیزه ی مرا کم کند.

امروز که داشتم آماده می شدم برای آمدن به دفتر و حضور در مرکز رشد واحدهای فناور رودبار، کاش می بودید و نم نم بارون و زیبایی طبیعت و آواز پرندگان را تجربه می کردید. فوق العاده، منحصر به فرد، زیبا، و بزرگی و عظمت خداوند.

کاش از لحاظ زیر ساختی استان گیلان به قدری آماده بود، که سرمایه ها و شرکت ها جذب این استان می شدند. پتانسیل باور نکردنی در ساخت مراکز تفریحی و گردشگری استان وجود داره، و البته نیاز به حمایت قاطع مسئولین و برنامه ریزی بلندمدت و سیستمی که با آمدن فردی به جای دیگری، آن برنامه ها به کل دستخوش تغییر نشوند.

زِیتونِت اولین پلتفورم محصولات کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان است. من از دادن بیانیه های ماموریت و سخنان پرطمطراق دل خوشی ندارم. اما از یک هدف بزرگ زِیتونِت مطمئن هستم و آن کمک به بهبود زندگی مردم استان گیلان است. بهبودی که ممکن است در زندگی یک نفر و یا تعداد زیادی از مردم اینجا ایجاد شود.

البته برای مصرف کنندگان کالاها و خدمات استان گیلان نیز ارزش ایجاد خواهیم کرد. ما کالاها را مستقیم، بدون هیچ واسطه ای، به شکل کاملا تازه و با کیفیتی تضمین شده به دست مصرف کننده ی نهایی می رسانیم.

ما زمان گردشگری شما را در استان گیلان بهینه می کنیم تا شما مناطق مختلف و روستاهای استان گیلان را به خوبی کشف کنید.

هر کاری نیاز به تلاش و امید و صبر داره، و البته نیاز به حمایت. حمایت شما از طریق معرفی زِیتونِت به هر فردی است که فکر می کنید از خدمت و ارزش زِیتونِت ذینفع خواهد شد.

زنده و سلامت باشید. 

درک این عالم و کشف رازهای آن، پیش زمینه ای دارد و آن طبیعت است. به طبیعت عشق بورزیم، به آن محبت کنیم، و برای حفظ آن به خودمان و نسل های بعد از ما آموزش دهیم. 

 

پاسخ دهید