چگونه شناخت بازیکنان خود می تواند انگیزه آنها را افزایش دهد

چگونه شناخت بازیکنان خود می تواند انگیزه را افزایش دهد

ارتباط قبل از مربیگری

لحظه ورود بازیکنان بسیار مهم است. این فرصتی است برای ایجاد روابط و حل آنها در محیط خود. نحوه مدیریت این زمان می تواند لحن جلسه را تنظیم کند. پس با لبخند به همه سلام کنید و به آنها خوش آمدگویی کنید.

استفاده از فعالیت های ورود نیز عالی است. آنها بازیکنان را فعال می کنند و به شما کمک می کنند قبل از شروع جلسه با هم ارتباط برقرار کنید. همانطور که بازی را توضیح می دهید، از وضعیت تیم خود بپرسید و ببینید چه چیزی برای آنها مهم است. به خاطر سپردن نام حیوانات خانگی و افرادی که از آنها حمایت می کنند ممکن است چیزهای کوچکی به نظر برسد. اما به آنها نشان می دهد که شما اهمیت می دهید.

نیازهای همه را درک کنید

اگر بازیکنان برای جلسه بعدی – یا فصل شما – برگردند، این یک موفقیت است. این نشان می‌دهد که شما به آنها انگیزه داده‌اید، و آنها از مربیگری شما لذت برده‌اند و درگیر آن هستند.

برای رسیدن به این هدف، مهم است که با تیم خود ارتباط برقرار کنید. دریابید که آنها به چه چیزی نیاز دارند و دوست دارند چگونه کار کنند. سپس، از این اطلاعات برای اطلاع از تعاملات خود استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که برخی از بازیکنان، نمایش یک فعالیت را قبل از انجام آن ترجیح می دهند. یا می توانید بفهمید که چگونه و چه زمانی دوست دارند به چالش کشیده شوند. این نوع دانش به شما کمک می کند تا در مورد اینکه چگونه می توانید جلسات خود را ساختار دهید و چارچوب STEP را به طور مؤثرتری اعمال کنید، فکر کنید.

به یاد داشته باشید، در هر جلسه به راحتی نمی توان برای همه تهیه کرد. اما، تا زمانی که از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید نیازها و خواسته‌های تیم خود را در یک دوره طولانی‌تر متعادل کنید.

با والدین کار کنید

بهترین مدرسه فوتبال کرج

در حالی که برخورد با والدین می تواند چالش برانگیز باشد، کار با آنها مزایای خود را دارد. این رویکرد می تواند به پیشرفت بازیکن کمک کند و به سطوح تعامل کمک کند.

به انتخاب بازیکن فکر کنید

هنگام برنامه ریزی جلسات، زمان زیادی صرف بررسی مناطق، شرایط و تجهیزات مورد نیاز می شود. این مهم است، البته. اما چقدر به این فکر می کنید که چه کسی با چه کسی بازی می کند؟

وقتی مربیان چگونگی و چرایی انتخاب تیم ها را در نظر می گیرند، تعامل بهبود می یابد. به عنوان مثال، شما می توانید با قرار دادن بازیکنان در برابر دیگران در سطح مشابه، انگیزه آنها را افزایش دهید. این به همه فرصت مناسبی برای تجربه موفقیت در یک فعالیت می دهد. همچنین می‌توانید بازیکنی را که جلوتر می‌رود با کسی که عقب‌تر در مسیر توسعه‌اش قرار دارد، جفت کنید. این می تواند به افراد کمک کند یاد بگیرند که چگونه از یکدیگر حمایت کنند.

در نهایت، شما همچنین می توانید تیم خود را قدرت دهید تا تصمیم بگیرد چه کسی با چه کسی بازی می کند. به هر حال، مردم به دلایل مختلف در فوتبال شرکت می کنند – و ایجاد دوستی یکی از آنهاست. اجازه دادن به بازیکنان برای تصمیم گیری در مورد انتخاب می تواند تا حد زیادی به این نیاز کمک کند.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید