گرم کردن در فوتبال: ایجاد اضافه بار

گرم کردن در فوتبال: اضافه بار
گرم کردن فوتبال
توسط سعید رنجبر
پاس و حرکت برای استفاده حداکثری از اعداد برتر و ایجاد موقعیت های گلزنی.

چرا از این تمرین استفاده کنید:

این گرم کردن به بازیکنان کمک می کند تا با الگوهای حرکتی که در طول جلسه استفاده می شود، آشنا شوند، که سپس می تواند به موقعیت بازی منتقل شود تا بار اضافی و موقعیت های گلزنی ایجاد شود.

برپایی این جلسه تمرین:

بازیکنان را به دو گروه تقسیم کنید، یکی از انتهای منطقه شروع می شود. دو بازیکن باید در موقعیت های پهن و کناری بین دو گروه قرار گیرند، یکی در هر بال.

چگونگی اجرای این تمرین:

یک بازیکن نهایی با پاس دادن به یکی از بازیکنان پهن شروع می کند، که باید یک حرکت تند برای دریافت توپ در فضا انجام دهد. سپس آنها بازی را به پخش کننده دیگر تغییر می دهند، در حالی که پاسور اصلی یک حرکت همپوشانی انجام می دهد تا یک پاس مورب در فضا دریافت کند. سپس به خط انتهایی دیگر می روند و الگو از سر گرفته می شود. بعد از چند دقیقه جهت بازی را عوض کرده و بازیکنان وسط را عوض کنید.

نکات مربیگری:

اطمینان حاصل کنید که بازیکنان برای از دست دادن نشانگرهای خود و دریافت توپ در فضا حرکات تند انجام می دهند و مدافعان را بیرون می کشند تا فضا برای پاس های رو به جلو ایجاد شود.
پاس ها باید با سرعت پخش شوند و بازیکنان با بدنی باز توپ را دریافت کنند تا به آنها اجازه اسکن و بازی سریع بدهد.

یک بازیکن نهایی با توپ شروع می کند و یک پاس به بازیکن کناری می دهد
بازیکن عریض توپ را به بازیکن عریض مقابل سوئیچ می کند، در حالی که بازیکن پایانی یک حرکت همپوشانی انجام می دهد
بازیکن همپوشانی توپ را پس گرفته و با بازیکن مقابل بازی می کند

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های فوتبال و کسب بینش از مربیان در بالاترین سطح، سایت های فوراستادی 4STUDY.IR و وبلاگ باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز را  مطالعه کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید