چگونه یک بازیکن حرفه ای فوتبال شویم (چگونه فوتبالیست حرفه ای شویم)

این مطلب از آن دسته از مطالبی است که برحسب تجربه شخصی من نوشته شده است و با خواندن چند مطلب جمع آوری شده و فکر میکنم مطلبی است که بازیکنان فوتبال برای حرفه ای شدن، نیاز دارند بخوانند و خواندن این مطلب به آنها برای فوتبالیست حرفه ای شدن کمک خواهد کرد. حداقل اینکه دید آنها را بازتر می کند.
1) خود را به بازی متعهد کنید
2) دیدار با چالش ها
3) آماده برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای فوتبال

فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان است. مردم عاشق تماشای بازی فوتبال و  ورزشکاران حرفه ای فوتبال هستند. اگر می خواهید به یک بازیکن حرفه ای فوتبال تبدیل شوید، باید یک رابطه عاشقانه با توپ فوتبال داشته باشید. این به معنای بازی مداوم فوتبال یا ضربه زدن به توپ توسط خودتان است. این اشتیاق و علاقه به بازی مهمترین چیز برای حرفه ای شدن است. بفهمید که چه چیز دیگری لازم است و انتظار چه چالش هایی را در این راه دارید.

خود را به بازی فوتبال متعهد کنید

خود را وقف فوتبال کنید. همین عشق به بازی است که شما را به سمت یک فوتبالیست حرفه ای سوق می دهد. اشتیاق به شما کمک می کند تا لحظات منفی و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید. فوتبال حرفه ای باید کاری باشد که شما می خواهید انجام دهید. این کار را نکنید زیرا از شما انتظار می رود یا اینکه رویای شخص دیگری است.
اگر می خواهید در بازار امروز یک بازیکن حرفه ای باشید، باید کاملاً متعهد باشید. هر ذره از وجود شما باید مصمم باشد تا بازی کنید.

ورزش را از داخل بشناسید. تا آنجا که می توانید در مورد فوتبال بیاموزید. کتاب هایی در مورد فوتبال بخوانید، مسابقات و DVD ها را تماشا کنید و مصاحبه های بازیکنان بزرگ فوتبال را گوش کنید. از آنها در مورد تاکتیک ها و مواردی که برای صعود به مراحل بالا مفید بوده اند، سوال کنید.
درک کاملی از آنچه بازیکنان معروف فوتبال برای موفقیت انجام داده اند را داشته باشید.

خیلی تمرین کنید و خود را به عنوان یک بازیکن فوتبال از نظر جسمی و روحی ارتقا دهید. هر روز تمرین کنید و اگر نمی توانید روزمره تمرین کنید، تا آنجا که می توانید و امکان دارید تمرین کنید.
با دیدن خود به عنوان تنها امید در زمین بازی و ساختن بازیكنی كه در خیال خود دریبل می زند، می توانید مهارت های دریبل و خود را ارتقا دهید. سپس از حرکت های مورد علاقه خود در دریبل زدن مدافع خیالی خود استفاده کنید.

لینک مرتبط: آیا از تصویرسازی ذهنی به عنوان بازیکن فوتبال استفاده می کنید

از سنین جوانی فوتبال را شروع کنید. خیلی در اوایل نگران بازی در تیم نباشید. با دوستان و خانواده خود از کودکی تا آنجا که ممکن است فوتبال بازی کنید. در سنین 12 و 13 و 14 سالگی به سمت بازی در تیم های سازمان یافته بروید.

مرتباً خود را آموزش دهید. هرچه زودتر در اردوهای آموزشی شرکت کنید. اگر باشگاه های شما اردوهای آموزشی، اردوهای تابستانی و غیره را ارائه می دهند، از این موارد استفاده کنید. شما شور و اشتیاق و رقابت سایر بازیکنان را تغذیه خواهید کرد. همچنین در یک دوره کوتاه، چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. هرچه زودتر درگیر بازیهای سازمان یافته شوید. سعی کنید در مسابقات شرکت کنید

یک تیم مدرسه، یک باشگاه محلی یا یک تیم منطقه ای را انتخاب کنید که بتوانید مرتباً در آن شرکت کنید و مربی خوبی داشته باشد. بهترین گزینه آکادمی است که به دلیل آراستگی بازیکنان جوان برای حرفه ای شدن شناخته شده است. با تیم های جوانان هر سال ادامه دهید و هر بار که بالا می روید به تیم های رقابتی و انتخابی تر صعود کنید.
سرانجام، از تیم های جوانان به تیم ها و باشگاه های سطح آماتور و نیمه حرفه ای بروید. به تدریج به سطوح بالاتر بروید، مطمئن باشید که در برابر بازیکنان بزرگسال بازی خواهید کرد.

سخت کار کنید و زیاد تمرین کنید. برای حرفه ای شدن کاملاً روی آموزش تمرکز کنید. بدون توجه به آب و هوا، تقریباً هر روز باید تمرین کنید. شما همچنین باید تمرین و تحصیل یا حتی کار نیمه وقت را متعادل کنید. این تمرین و فداکاری روزمره است که استعداد شما را شکوفامی کند.

[لینک مرتبط: استعدادیابی فوتبال در کرج]

[لینک مرتبط: شاخص های استعدادیابی در فوتبال ]

اگر والدین کودکی هستید که می خواهد یک بازیکن حرفه ای فوتبال شود، باید از خود گذشتگی زیادی داشته باشید. ممکن است لازم باشد کودک خود را به بازی ها برسانید، تجهیزات فوتبال و هزینه عضویت در مدارس فوتبال را بپردازید، با مربیان صحبت کنید، در جلسات تمرین غیررسمی کمک کنید تا روحیه کودک را تقویت کنید.

صبور باشید. بپذیرید که حرفه ای شدن یک روند تدریجی است. شما همچنان یاد می گیرید، مهارت های فنی خود را تقویت می کنید، دانش فوتبال را یاد می گیرید و با افراد دیگر ارتباط خوبی برقرار می کنید.

به دنبال برنامه های توسعه حرفه ای باشید

ببینید چطور می توانید بخشی از اینها شوید. در مورد آنچه در دسترس است از مربی یا مربیان باشگاه خود راهنمایی بخواهید.
خود را به عنوان یک بازیکن ارزیابی کنید. بعد از مدتی بازی کردن، به طور جدی به مهارت های خود نگاه کنید. دریابید که مهارت های ذاتی شما مناسب ترین موقعیت است. هنگام انجام این کار، فقط به فکر خودتان نباشید. به این فکر کنید که چگونه مهارت های شما در کار تیمی شما نقش می بندد و نقاط قوت شما در کل بازی قرار می گیرد. مهم این است که شما در کاری که انجام می دهید استثنایی باشید زیرا برای یک موقعیت خاص رقابت زیادی وجود دارد.
در مورد نقاط قوت و شانس خود نظر صادقانه مربی خود را جویا شوید. از پیشنهادهای مربی خود در مورد راه های ممکن برای بهبود یا تقویت استعداد طبیعی خود بیاموزید.

تلاش کنید تا در سطح خود بهترین باشید. اگر اینگونه نیستید، در مورد اینکه چگونه می توانید مهارت های خود را ارتقا دهید یا نیاز به تغییر موقعیت دیگری دارید ارزیابی صادقانه انجام دهید. همچنین باید بتوانید ثابت کنید که در بازی ها مهارت دارید. مرتباً خوب باشید و نشان دهید که می توانید هر هفته بازی خوبی را ارائه دهید و  نه هر چند وقت یکبار. اگر هر هفته بازیکن برجسته تیم هستید، در مسیر درستی قرار دارید.

برقراری ارتباط: فوتبال یک ورزش تیمی است و ارتباط خوب از اهمیت حیاتی برخوردار است. همیشه ثابت کنید که در برقراری ارتباط مهارت دارید. از ادب خود استفاده کنید، خود را به وضوح ابراز کنید، از رفتارهای بی قاعده یا عصبانی در زمین خودداری کنید.
بازیکنی که بیش از حد یک بازیکن فردی باشد، یا از برقراری ارتباط صحیح امتناع ورزد، اگر مربی شما متوجه این موضوع شود، به احتمال زیاد شما را نیمکت نشین خواهد کرد. اگر در حال تست دادن فوتبال هستید، بدون توجه به مهارت شما، این مخصوصاً برای استعدادیابان و مشاوران نقل و انتقالاتی فوتبال جذاب نیست.

به فرم و آمادگی جسمانی برسید. سطح تناسب اندام شما در فوتبال مهم است. به طور منظم ورزش کنید، یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و از موادی که می توانند عملکرد شما را مختل کنند مانند الکل یا مواد مخدر خودداری کنید. هر شب به اندازه کافی بخوابید. همچنین مهم است که یاد بگیرید چگونه سعی کنید بدون آسیب بمانید. بیاموزید که چگونه از ابتدا خوب بازی کنید و چگونه با کشش و ورزش از فرم بدنی خوبی برخوردار شوید.

آماده شدن برای تبدیل شدن به یک بازیکن فوتبال حرفه ای

به صورت انفرادی به تمرین ادامه دهید. حتی وقتی در باشگاه نیستید، مهارت های خود را به تنهایی یا با دوستان و اعضای خانواده تمرین کنید. سعی کنید تا حد امکان تجربه خوبی با بازیکنان بزرگتر داشته باشید. سعی کنید توانایی فنی خود را در هر زمان بهبود ببخشید. با توپ کار کنید تا جایی که همه کارهایی که با آن انجام می دهید طبیعی به نظر برسد. روی مهارتهای ضعیف خود مانند پای ضعیف خود نیز کار کنید تا مجموعه مهارت ها و سازگاری شما تقویت شود.

از نظر ذهنی قوی باشید. بازی فوتبال حرفه ای نامشخص و ناپایدار است. برای قراردادهای کوتاه مدت، خطرات آسیب دیدگی، زمان کم بازی و از دست دادن مهارت آماده شوید. این واقعیت ها می توانند احساس عدم امنیت و فرسودگی شغلی ایجاد کنند.

اگر به سطح بالایی برسید، قرار گرفتن در معرض عمومی ممکن است طاقت فرسا باشد. این می تواند خسته کننده باشد و حتی منجر به افسردگی شود، زیرا مردم انتظار دارند یک بازیکن برتر به طور مداوم خوب بازی کند.
اگر هنوز این مهارت ها را کاملاً درست ندارید، برای ایجاد استراتژی های مقابله ای به یک متخصص بهداشت ورزشی یا روانشناس ورزشی توجه کنید. زود یاد بگیرید که اشکالی ندارد که به جای اینکه نگرانی ها را درون خود ببندید، با شخصی که به او اعتماد دارید صحبت کنید.

از باشگاه خود استفاده کنید. باشگاه ها ممکن است روزهای تست یا استعدادیابی را برگزار کنند. آنها همچنین تمایل دارند به شبکه ای که در اختیار دارند برای شناسایی بهترین بازیکنان و ارجاع بازیکنان برجسته به تیم های ذیگر فعال باشند. خود را در تمام تست های مهم شرکت دهید. با ملاقات هرچه بیشتر با افراد، تبادل جزئیات و پیگیری آگهی ها، از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرید.

بدانید که یک استعدادیاب به دنبال چه چیزی است. هر زمان ممکن است یک استعدادیاب فوتبال برای بررسی تیم شما ظاهر شود. یک استعدادیاب فوتبال کل نگرش شما را تماشا می کند، نه فقط بازی با توپ شما. به اندازه استعداد، شما را از نظر شخصیت تحت نظر قرار می دهند. با کمک به هم تیمی های خود روحیه تیم خود را نشان دهید. جاه طلبی و رقابت پذیری خود را نشان دهید.
همچنین باید نشان دهید که تحت فشار می توانید آرام و متمرکز باشید. به یاد داشته باشید که در هر زمان بهترین بازی خود را انجام دهید. شما هرگز نمی دانید چه کسی در میان جمعیت است.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

پاسخ دهید