چگونه می توان یک بازیکن فوتبال با درگیری کم در تمرین را تشخیص داد – و در مورد آن چه باید کرد

چگونه می توان یک بازیکن فوتبال با درگیری کم در تمرینات را تشخیص داد – و در مورد آن چه باید کرد

نگران این هستید که جلسات شما کاملاً به نتیجه نرسد؟ در اینجا چیزی است که باید به دنبال آن باشید و چگونه واکنش نشان دهید.

 

دنبال چه چیزی میگردی:

وقتی بازیکنان شما اوقات خوبی را سپری می کنند، معمولاً دیدن آن واضح است. با این حال، تشخیص عدم علاقه می تواند سخت تر باشد. اغلب به عنوان طیفی از رفتارها ظاهر می شود – برخی از آنها چالش برانگیز است.

چگونه واکنش نشان دهیم

بنابراین، شما متوجه شده اید که یک (یا چند) از بازیکنان شما خارج شده اند. حالا چی؟

اولین قدم این است که بفهمید چرا آنها چنین احساسی دارند. آیا چالشی که تعیین کرده اید خیلی آسان است یا خیلی سخت؟ زیاد حرف میزنی؟ آیا بازیکنان را به روش اشتباه گروه بندی کرده اید؟ آیا فعالیت شما باید بیشتر شبیه یک بازی واقعی باشد؟

برای یافتن پاسخ، احتمالاً باید به عقب برگردید و تیم خود را مشاهده کنید. سپس، هنگامی که متوجه شدید که چرا همه چیز کار نمی کند، می توانید به این فکر کنید که چگونه جلسه خود را دوباره با انرژی ادامه دهید.

بهترین مدرسه فوتبال کرج

نکات برتر ما
در اینجا سه راه ساده (و موثر) برای ارتقای تعامل وجود دارد:

1. چالش های فردی را ارائه دهید
اگر بازیکنی بی علاقه به نظر برسد، ممکن است به تحریک اضافی نیاز داشته باشد. تنظیم یک چالش فردی می تواند کمک کند. به عنوان مثال، در جلسه خود، می توانید از یک بازیکن بخواهید که ببیند با چند هم تیمی مختلف می تواند ترکیب شود. از طرف دیگر، آنها را موظف کنید تا بحثی را در مورد تاکتیک های گروه برای فعالیت بعدی رهبری کنند.

2. تمرین خود را تکامل دهید
اگر تمام تیم شما تمرکز خود را از دست داده است، احتمالاً زمان آن رسیده است که ادامه دهید. سعی کنید به چیز جدیدی تغییر دهید – یا تمرین فعلی خود را با هم مخلوط کنید. به عنوان مثال، تصور کنید که در پنج دقیقه گذشته یک 3v3 ساده بازی کرده اید. یک راه عالی برای پیشرفت این فعالیت، تطبیق سیستم امتیازدهی برای برجسته کردن هدف جلسه شما است. ضد حمله را انجام دهید. اگر تمرکز شما بر این است، سعی کنید ارزش گل های زده شده را در عرض پنج ثانیه پس از به دست آوردن مجدد مالکیت افزایش دهید.

3. برنامه داشته باشید
بازیکنان خسته می شوند – اما لازم نیست کل جلسه شما را مختل کند. برای اینکه همه چیز را در مسیر خود نگه دارید، از قبل برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، آیا می توانید فعالیت هایی را برای جلوگیری از کاهش انرژی سازماندهی کنید؟ آیا برخی از بازیکنان بیشتر احتمال دارد که درگیر شوند؟ آیا می توانید وظایف فردی را از قبل آماده کنید تا انگیزه آنها را حفظ کنید؟

غذای آماده
بازیکنان همیشه آنطور که ما انتظار داریم رفتار نمی کنند. به جای کنار گذاشتن این موضوع یا سرزنش تیم خود، مهم است که به این فکر کنید که چرا آنها ممکن است اینگونه عمل کنند.

هنگامی که مشکل را شناسایی کردید، مسئولیت را بر عهده بگیرید و اقدام کنید. به عنوان یک مربی، نقش شما ایجاد محیطی است که تعامل، سرگرمی و عشق به بازی را ترویج می کند.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید