تمرینات روز فوتبال (تمرین پاس های عمقی و پاس از میان مدافعین حریف)

تمرینات روز فوتبال (تمرین پاس های عمقی و پاس از میان مدافعین حریف)

تمرین و بازی فوتبال
توسط سعید رنجبر
این فعالیت تیم شما را تشویق می کند تا توپ های رو به جلو دفاعی را از خط میانی به سمت حمله بازی کند.

چرا از این تمرین استفاده کنیم:

به بازیکنان جوان آموزش می دهد تا در قسمت های کلیدی زمین، دویدن و پاس های خود را زمان بندی کنند.

برپایی این تمرین فوتبال:


توپ‌ها، کنز و مخروط‌ها، در محوطه‌ای به ابعاد 30×30 یارد با یک مربع دو حیاط در مرکز. در مثال از نه بازیکن استفاده شده است.

چگونگی اجرای تمرین:

بازی شش مهاجم در برابر سه مدافع. تیم مهاجم باید پاس بدهد و فضایی ایجاد کند تا بازیکن بتواند وارد محوطه مرکزی شود و در آنجا پاس دریافت کند – پاس از بین بازیکنان دفاعی تیم حریف. مدافعان باید توپ را لمس کنند تا یک امتیاز کسب کنند.

نکات مربیگری:


پاس دادن، دریافت و حرکت بازیکنان، زمان بندی دویدن آنها برای دریافت پاس
ارتباط بین بازیکنان برای این اتفاق حیاتی است.
مربی با پخش توپ برای تیم مهاجم شش نفره شروع می کند. بازیکنان حرکت می کنند و مالکیت توپ را حفظ می کنند و به دنبال فرصتی برای بازی توپ در محوطه میانه هستند
بازیکنان باید زمان دویدن خود را برای دیدار با پاس در جعبه تعیین کنند – آنها نمی توانند پرسه بزنند و اگر پاس به آنها نرسید باید آنجا را ترک کنند.
هنگامی که یک بازیکن توپ را در جعبه دریافت کرد، برای کسب یک امتیاز باید از زمین خارج شود و یک پاس بازی کند. اگر مدافعان توپ را قطع کنند، یک امتیاز می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های فوتبال و کسب بینش از مربیان در بالاترین سطح، سایت های فوراستادی 4STUDY.IR و وبلاگ باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز را  مطالعه کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

 

پاسخ دهید